Bejegyzések

Agilis módszertan nem csak a projektre, az egész szervezetre

Egyre elterjedtebb, hogy a cégek bizonyos projektjeiket valamilyen agilis módszertan szerint menedzseljék, de az már ritkább, hogy ezt egy egész szervezeti működésre sikerüljön átültetni. Kovách Anton vezérigazgatóval beszélgettünk.
100 féle arculat – 5. rész

Tovább olvasom

Nyitottság, transzparencia és rugalmasság

A globális terjeszkedés emberi-erőforrás szempontból is jelentős kihívások elé állít egy céget, pláne, ha igen speciális tudású szakemberek megszerzését, megtartását és ösztönzését kell, hogy megoldja. Ezekről a kihívásokról beszélgettünk.
100 féle arculat – 4. rész

Tovább olvasom

A legjobban teljesítőknek mindig lesznek lehetőségeik

A KPMG a szakterületein a legjobb szolgáltatásokat nyújtó cég szeretne lenni az ügyfelek, a dolgozók és a hozzájuk tartozó közösség számára is. Emri Zsuzsa HR igazgatót kérdeztük, hogyan építenek munkáltatói márkát egy igazán HR-intenzív szervezetben.
100 féle arculat – 3. rész

Tovább olvasom

Munkáltatói arculat leépítés után

A piaci nehézségek miatt bekövetkező jelentősebb létszámleépítés után is vannak szakterületek, ahol új munkaerőt kell bevonzani, a bizonytalanság érzetét eloszlatni, az értékes munkaerőt megtartani. A munkáltatói márka lehetőségeiről beszélgettünk.
100 féle arculat – 2. rész

Tovább olvasom

Toborzási stratégiánk alapja a kinevelés

Munkáltatói márkaépítésről szóló sorozatunkat Csengery Lászlóval, az IFUA Horváth & Partners vezetési tanácsadó cég HR vezetőjével kezdjük, akik minden csatornát igyekeznek megmozgatni a tehetségek bevonzására és megtartására.
100 féle arculat – 1. rész

Tovább olvasom