Szerző:

Hogyan befolyásolhatod álláskeresésed a közösségi média oldalaidon keresztül?

Facebook, LinkedIn, Instagram? Ha Te is használod ezeket (vagy más közösségi média felületeket) és állást keresel, nem is tudod, mennyi lehetőséged van befolyásolni a végeredményt – akár pozitív, akár negatív irányba!

Tovább olvasom

Gamification, mint a toborzás jövője?

A munkafolyamatok „játékosítása” manapság már számos vállalkozást segít a hatékonyságban és a motiváció fenntartásában, a módszer pedig a toborzásban is egyre nagyobb hangsúlyt kap.

Tovább olvasom

Super Bowl és azok a bizonyos hétfői munkanapok

Egy sportesemény, amely nemcsak az amerikaiakat, hanem világszerte több millió embert hoz lázba és a (másnapi) hatásával már lassan a munkáltatóknak is számolni kell…

Tovább olvasom

A munkáltatói márkaépítés 3 lehetséges iránya 2017-ben

Hogyan találkozik a virtuális valóság a toborzási folyamatokkal? Mit jelent a hitelesség ma?
Bejegyzésünkben utánajártunk!

Tovább olvasom

Edzésterv a 2017-es karriercélok eléréshez – 7 pontban

Új év, új karriercélok!
Akár új munkahelyre vágysz, akár a régiben szeretnéd újrapozícionálni magad, javaslunk néhány hasznos gyakorlatot, hogy sikeresebb legyél.

Tovább olvasom