Szerző:

Gamification, mint a toborzás jövője?

A munkafolyamatok „játékosítása” manapság már számos vállalkozást segít a hatékonyságban és a motiváció fenntartásában, a módszer pedig a toborzásban is egyre nagyobb hangsúlyt kap.

Tovább olvasom

Super Bowl és azok a bizonyos hétfői munkanapok

Egy sportesemény, amely nemcsak az amerikaiakat, hanem világszerte több millió embert hoz lázba és a (másnapi) hatásával már lassan a munkáltatóknak is számolni kell…

Tovább olvasom

A munkáltatói márkaépítés 3 lehetséges iránya 2017-ben

Hogyan találkozik a virtuális valóság a toborzási folyamatokkal? Mit jelent a hitelesség ma?
Bejegyzésünkben utánajártunk!

Tovább olvasom

Edzésterv a 2017-es karriercélok eléréshez – 7 pontban

Új év, új karriercélok!
Akár új munkahelyre vágysz, akár a régiben szeretnéd újrapozícionálni magad, javaslunk néhány hasznos gyakorlatot, hogy sikeresebb legyél.

Tovább olvasom

Ajándékozz személyes visszajelzést – Nem csak Karácsonykor

A közelgő ünnepek, az év vége miatt a vezetők is megpróbálnak a kollégák felé kiemelt figyelemmel fordulni és kifejezni hálájukat az egész éves munkáért. A tipikus, sablonos megoldások helyett, mint az üdvözlőkártya, céges ajándékcsomag kerestünk néhány hatásosabb megoldást erre.

Tovább olvasom