IT Sourcer

A Human Priority fejvadászcég keresi új IT sourcer munkatársát.

Jelenleg 6 fős HR tanácsadó cégként informatikai, illetve kisebb részben pénzügyi-gazdasági pozíciókon dolgozunk stabil, hosszú távú együttműködések mentén olyan ügyfeleknek, akik a KKV és a nagyvállalati szektorban meghatározó szerepet töltenek be.

A 2020-as év nehezítő tényezői dacára egy nagyon sikeres időszakot tudhat magáénak cég – mind létszámban, mind partnerek és megbízások tekintetében növekedtünk. Ahhoz hogy folytathassuk a sikeres növekedést, tehetséges kollégákkal szeretnénk bővülni.

Lehetőséged lesz folyamatos együttműködésben dolgozni szenior tanácsadó kollégáinkkal és ezáltal elsajátítani a toborzás-kiválasztás fortélyait. Cégünket a családias és barátságos hangulat jellemzi, ami kiváló munkakörnyezetet teremt a mindennapokban.

Amit kínálunk:

  • összetartó, támogató, családias hangulatú csapat, közvetlen, nyílt kommunikáció
  • visszajelzésen alapuló munkahelyi kultúra, folyamatos mentori segítség
  • részvétel informatikai és gazdasági/pénzügyi fókuszú, változatos keresési projektekben
  • folyamatos fejlődési lehetőség
  • nagyfokú önállóság
  • korlátlan kávé- és teafogyasztás lehetősége, közös ebédek, csapatépítők és munka utáni programok
  • versenyképes juttatási csomag (alapbér + jutalék alapú rendszer, telefon és laptop saját használatra)
  • tanulmányokhoz igazodó rugalmas munkavégzés lehetősége
  • Heti 2-3 nap home office

Ami a feladatod lesz napi szinten:

  • a tanácsadókkal együttműködve keresési projektekben való aktív részvétel (eleinte elsősorban Sourcing feladatok, de fejlődés és tapasztalat megszerzése mentén továbblépés az end-to-end toborzás irányába)
  • potenciális jelöltek felkutatása
  • szakemberek alapos telefonos előszűrése, információk rögzítése, értékelése, tanácsadókkal egyeztetve interjúk leszervezése
  • interjúkon való részvétel, riportkészítésben való aktív közreműködés
  • szakemberekkel történő folyamatos kapcsolattartás, informálásuk, támogatásuk a folyamattal kapcsolatban
  • folyamatok precíz adminisztrálása, változások dokumentálása a használt informatikai rendszerekben (ATS, CRM)
  • részvétel belső folyamat- és termékfejlesztési projektekben (akár saját ötletek megvalósításának lehetőségével)

 Elvárások:

  • folyamatban lévő vagy elvégzett egyetemi tanulmányokat
  • heti legalább 30 óra munkavégzés
  • erős az érdeklődésed az IT és a gazdasági terület iránt
  • erős kommunikációs készség
  • érdeklődés az információtechnológia és a gazdasági terület iránt
  • magabiztos MS Office ismeret
  • aktív, kommunikációképes az angol nyelvtudásod (könnyedén megértesz akár szakmai (IT/gazdasági) szövegeket is angolul, és szóban sem ijedsz meg kérdések feltételétől és társalgási helyzetektől)

Előnyt jelent:

  • social média felületek átfogó ismerete
  • marketing-ismeret (online hirdetések, kampányok összeállítása)
  • német nyelvtudás
  • ATS ismeret

Munkavégzés helye: 

Budapest, XI. Budawest irodaház, Rétköz u. 5.