Rendszervalidációs mérnök

Rendszervalidációs mérnököt vár a korszerű mérőmegoldás fejlesztésére specializálódott R&D csapatunk.

A Sagemcom Magyarország egy világszintű telekommunikációs high-tech vállalat tagja és egyben meghatározó központja a közép-kelet európai régiónak. Az öt kontinensen, 40 országban jelen lévő cégcsoportunk több, mint 4 ezer embert foglalkoztat. Komplex alkalmazásokat, rendszerintegrációs és termékmegoldásokat szállítunk partnereink részére, elsősorban telekommunikáció, közlekedés, energia megoldások területén. Mindehhez igen fejlett tervezési és fejlesztési, illetve önálló gyártási és értékesítési kompetenciával rendelkezünk. Célunk, hogy tartósan a világ vezető vállalatává váljunk a magas hozzáadott értékű, jelentős kutatás-fejlesztéssel támogatott kommunikációs terminálok gyártása területén.

A projektről:

Az új kolléga egy infrastruktúra management alkalmazásból és a ráépülő üzleti funkcionalitású adatmanagement rendszerből álló megoldás megvalósításáért felelős csapathoz csatlakozhat. A komplex, modulárisan felépülő, telekommunikációs útvonalakat felhasználó megoldás és az okosmérőkből nyert adatok segítségével egy optimálisabb energiafelhasználás és elosztás válik lehetővé.

Feladatkör:

Egy folyamatosan bővülő, intelligens mérőórákból és a ráépülő management rendszerből álló komplex megoldás teljeskörű integrációs és validációs folyamatában való részvétel az ügyfél oldalán:

  • Az integrációs és validációs tesztek ügyféloldalon való végrehajtása
  • Első szintű támogatás nyújtása a rendszer telepítése során
  • A felmerült problémák/kérések elemzése és továbbítása a megfelelő csapatoknak
  • Valamint ezek megfelelő kezelése a jegykezelő rendszerben (Jira)
  • Az elvégzett feladatok riportálása a projekt vezetősége felé
  • Rendszeres review meetingeken való részvétel a projekt csapattal és az ügyféllel

Elvárások:

  • Minimum 2 év komplex rendszerek integrálásában és validálásában szerzett tapasztalat
  • Nemzetközi környezetben való magabiztos munkavégzés képessége
  • Magas szintű angol nyelvtudás írásban és szóban egyaránt
  • Telekommunikációs megoldások alapszintű ismerete: IP hálózatok és általános informatikai rendszerismeret (Linux, beágyazott szoftver, szerveroldali szoftver)
  • Ticketing rendszerek ismerete (Jira, Bugzilla)
  • Ügyfélközpontú gondolkodás
  • Kommunikatív személyiség
  • Analitikus gondolkodás
  • Önállóság és jó szervezőkészség

Munkavégzés helye: Budapest