Címke: employer branding

A munkáltatói márka – Mit, miért, hogyan? – 1. rész

Employer branding, azaz, munkáltatói márkaépítés. Habár manapság egyre felkapottabb fogalomként emlegetjük, sokan mégsem tudják, mit is takar pontosan, mire jó, és miért szükséges.

Tovább olvasom

Gamification, mint a toborzás jövője?

A munkafolyamatok „játékosítása” manapság már számos vállalkozást segít a hatékonyságban és a motiváció fenntartásában, a módszer pedig a toborzásban is egyre nagyobb hangsúlyt kap.

Tovább olvasom

A munkáltatói márkaépítés 3 lehetséges iránya 2017-ben

Hogyan találkozik a virtuális valóság a toborzási folyamatokkal? Mit jelent a hitelesség ma?
Bejegyzésünkben utánajártunk!

Tovább olvasom

Lejárt a lemez: hova tovább IT recruitment?

Az elmúlt évek során kialakult IT munkaerő-piaci helyzet megváltoztatta a követelményeket azokkal szemben, akik toborzással foglalkoznak – legyen szó vállalati, vagy tanácsadói oldalról.
Mennyire kezeljük nyitottan az új elvárásokat, vagy még mindig a régi sémákban bízunk?

Tovább olvasom

Employer branding lépésről lépésre 2.

Folytatjuk sorozatunkat azokkal a munkáltatói márkaépítés ötletekkel, melyek egyszerűen és könnyen alkalmazhatóak akár a KKV-k számára is.

Tovább olvasom