
Gamification, mint a toborzás jövője?
A munkafolyamatok „játékosítása” manapság már számos vállalkozást segít a hatékonyságban és a motiváció fenntartásában, a módszer pedig a toborzásban is...
A munkafolyamatok „játékosítása” manapság már számos vállalkozást segít a hatékonyságban és a motiváció fenntartásában, a módszer pedig a toborzásban is...
Hogyan találkozik a virtuális valóság a toborzási folyamatokkal? Mit jelent a hitelesség ma? Bejegyzésünkben utánajártunk!
Az elmúlt évek során kialakult IT munkaerő-piaci helyzet megváltoztatta a követelményeket azokkal szemben, akik toborzással foglalkoznak – legyen szó vállalati,...
Folytatjuk sorozatunkat azokkal a munkáltatói márkaépítés ötletekkel, melyek egyszerűen és könnyen alkalmazhatóak akár a KKV-k számára is.
- Költséges? Sok időt és energiát vesz el? Nagy apparátust igényel? - Egyáltalán nem! Új sorozatunkban adunk pár egyszerű tippet,...
Sérültek. „Mások”. Emberek. Munkavállalók. Fejlesztők. – Hiába írunk 2016-ot, a fogyatékkal élők munkaerő-piaci helyzetén ez sajnos nem látszik. Hogyan boldogulnak...
(Ir)releváns állásajánlatok, hozzá nem értő megkeresések, és az a bizonyos nehezen megléphető ingerküszöb… Arra voltunk kíváncsiak, hogy milyen hibákat követnek...