Bejegyzések

A munkáltatói márka – Mit, miért, hogyan? – 1. rész

Employer branding, azaz, munkáltatói márkaépítés. Habár manapság egyre felkapottabb fogalomként emlegetjük, sokan mégsem tudják, mit is takar pontosan, mire jó, és miért szükséges.

Tovább olvasom

Hogyan befolyásolhatod álláskeresésed a közösségi média oldalaidon keresztül?

Facebook, LinkedIn, Instagram? Ha Te is használod ezeket (vagy más közösségi média felületeket) és állást keresel, nem is tudod, mennyi lehetőséged van befolyásolni a végeredményt – akár pozitív, akár negatív irányba!

Tovább olvasom

5 dolog, ami miatt imádni fogod a munkahelyed

Hol vannak már azok az idők, amikor a munkavállaló az egész életét egy adott cégnél dolgozta végig? Az elmúlt 10-15 évben alaposan megváltoztak a trendek: egy nemzetközi felmérés szerint egy átlagember 5-7-szer vált munkahelyet élete során.

Tovább olvasom

Miért nem nyilvánosak a bérek?

Míg Európa több országában legalább a pozíciókhoz tartozó minimum fizetések nyilvánosak és az álláshirdetések részét képezik, itthon a vállalatok államtitokhoz hasonló módon védik ezeket az információkat. Vajon mi rejlik emögött?

Tovább olvasom

7 dolog, amit érdemes tudnod, ha tanácsadó lennél az IT piacon

A tanácsadói munkavégzésnek több formája is létezik, mi most kifejezetten azokra az esetekre koncentrálunk, amikor munkavállalóként egy tanácsadó céghez váltunk, nem pedig arra, amikor saját magunk építjük fel egyéni tanácsadói tevékenységünket. Hét szempontot vettünk górcső alá.

Tovább olvasom